وبلاگ
طراحی سایت

وبلاگ طراحی سایت. در این قسمت می توانید از آخرین مقالات و پست های مربوط به طراحی و توسعه وب اطلاع یابید. اموزش پایه ای طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری . با سردمداران حوزه طراحی و توسعه سایت اشنا شوید

وبلاگ طراحی سایت

بهترین کتابخانه های جاوا اسکریپت برای طراحان سایت

ظاهر و نحوه تعامل یک وب سایت به اندازه محتوای موجود در سایت یک شرکت درباره برند و اهداف آن سخن می گوید. طراحی وب سایت جدید برای یک برند یک روند هیجان انگیز است و طراحان حرفه ای تلاش می کنند تدابیر ویژه ای را به عمل آورند تا اطمینان حاصل کنند که طراحی سایت جدید پیامی را که فرد یا کسب و کار تلاش میکنند به مخاطبان خود منتقل کنند ، نشان دهد.

تاریخ : 1400/04/27  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

15 اصل روانشناسی که هر طراح سایت باید بشناسد

شما به عنوان یک طراح وب ، مجری طراحی سایت هایی که مشتریان شما فقط دوست داشته باشند ، نیستید. ممکن است ضد و نقیض به نظر برسد ، اما به این فکر کنید که اختلافات زیادی بین زیبایی شناسی شخصی مشتری شما و آنچه برای تبدیل بازدید کننده به مشتری واقعی است ، وجود دارد.

تاریخ : 1400/04/10  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

8 کد CSS و JavaScript برای پیمایش صفحات در طراحی سایت

صفحه بندی یکی از موارد ضروری در طراحی سایت است که اغلب نادیده گرفته می شود. بخصوص برای وبلاگ ها و سایت های پرمحتوا ، وسیله مهمی برای پیمایش بین صفحات فراهم می کند. یک وب سایت با صفحه های خوش ساخت می تواند کاربران را ترغیب کند تا بیشتر از آنچه که دنبالش بوده اند در وبسایت شما دست به اکتشاف بزنند.

تاریخ : 1400/04/07  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

Google ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی Visual Inspection را برای تشخیص نقص محصول منتشر می کند

گوگل سرویس Visual Inspection از مجموعه سرویس های جدید Google Cloud Platform (GCP) را راه اندازی کرده است که به تولیدکنندگان و مشاغل کمک خواهد کرد در هنگام بازرسی خط تولید کالاهای معیوب را تشخیص دهند. این اولین سرویس GCP غول فناوری است که به تولیدکنندگان اختصاص داده شده و از رشد ورود فزاینده گوگل به این صنعت حکایت دارد.

تاریخ : 1400/04/06  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

62 قالب لوگو و آرم فتوشاپ (رایگان و پولی)

بنظر شما همیشه باید وقت وهزینه خود را صرف طراحی یک لگو کنید؟ برای استارتاپ ها با بوجه محدود ما راه کار خوبی سراغ داریم. با کمک الگوهای لگو و ارم در فتوشاپ که به صورت حرفه ای طراحی شده اند ، می توانید لگوی زیبای خود را بسازید و آن را در عرض چند دقیقه شخصی سازی کنید.

تاریخ : 1400/04/01  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

SOFT UI: حس و حال جدیدترین روند طراحی رابط کاربری

سال گذشته یک روند جدید طراحی ظهور کرد: Soft UI یا Neumorphism در جوامع طراحی سر زبان ها افتاد. حتی اپل نیز در جریان این روند قرار دارد و از ان استفاده کرد . این شرکت در سیستم عامل های موبایل و دسک تاپ خود تغییراتی را ایجاد کرده است که از این سبک استفاده می کنند. عناصر Soft UI که توسط اپل معرفی شده اند ، جنبه های مختلفی از طراحی Microsoft Fluent UI را نیز منعکس می کنند. بنابراین ، اگر رابط کاربری نرم یا Soft چنین جایگاهی دارد ، چه چیزی باید درباره آن بدانیم؟ UI نرم چگونه کار می کند و استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد؟

تاریخ : 1400/04/05  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

گرادیان های مرسوم در طراحی سایت و ابزار طراحی

امسال شاهد بسیاری از گرادیان های رنگی با پالت های از رنگی های پر حرارت و اشکال نامنظم با افکت های مختلف هستیم. گردایان ها در حال حاضر بطرف سادگی در حرکت هستند ، اما از نظر روند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند ، مشخص ترین مورد استفاده آنها در عناصر ثانویه در ترکیب اجزای صفحه است ، مانند اجزای شناور ، عناوین و مطالب تایپوگرافی ، عناصر سه بعدی ، آیکون ها و موارد دیگر.

تاریخ : 1400/04/01  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

7 روند ویرایش عکس که در سال 2021 در اینستاگرام محبوب خواهد شد

روندهای ویرایش عکس به ویژه در اینستاگرام به سرعت می آیند و می روند. با ظاهر شدن تقریباً روزانه برنامه های جدید ویرایش عکس ، همگام شدن با جلوه ها و فیلترهای مرسوم و مد واقعا این روزها کار سختی است.، ما در ادامه 8 روند ویرایش عکس Instagram را که در سال پیشرو محبوب خواهد شد را به اشتراک می گذاریم:

تاریخ : 1400/03/30  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

بهترین موزه ها و گالری های هنری آنلاین برای بازدید از خانه

در این پست بهترین گالری های هنری و موزه های آنلاین برای نمایش فرهنگ و تاریخ در خانه را به شما پیشنهاد می کنیم. گالری های آنلاین ممکن است یکی از معدود راه ی شما برای دیدن فرهنگ و هنر در سالهای اخیر بوده باشد و اکنون نیز با شیوع بیماری کرونا استفاده از انها مرسوم تر است.

تاریخ : 1400/03/30  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

اهمیت خط داستانی در طراحی سایت

چندین سال پیش ، من به عنوان یک نویسنده و طراح در یک شرکت بازاریابی و طراحی برجسته شروع به کار کردم . هنگامی که برای اولین بار برای کار درخواست دادم ، هیچ یک از مدارکی را که کارفرمایان به دنبال آن بودند ، نداشتم اما به هر حال در خیل زیاد رقبای واجد شرایط تر از من ، موفق شدم و کار را بدست آوردم. چرا من انتخاب شدم؟ رئیس شرکت داستان من را دوست داشت.

تاریخ : 1400/03/30  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت الهام بخش ; استارتاپ لوسید موتورز

در این بخش به معرفی و بررسی وب سایت هایی می پردازیم که رابط کاربری مدرنی دارند و جوایز طراحی همچون awwwards را نصیب خود کرده اند . در این پست وب سایت استارتاپ lucidmotors را معرفی می کنیم که در زمینه تولید خودروهای برقی و خودران در سال 2020 اولین محصول خود را برای حضور در کنار تسلا عرضه نموده است.

تاریخ : 1400/03/29  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

سه گام برای طراحی سایت فراگیر

طراحی فراگیر یا Inclusive غالباً با قابلیت دسترسی در طراحی سایت اشتباه گرفته می شود ، یا به عنوان اصطلاحی قابل تعویض استفاده می شود ، که نشان می دهد بیشتر طراحان معنای آن را نمی دانند.

تاریخ : 1400/03/29  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

کتابخانه ها و ابزار طراحی انیمیشن جهت UI سایت

طراحان وب در نسل حاضر علاقه فراوانی به ایجاد تجربه متحرک سازی در سایت و انیمیشن هستند - این شگرد نه تنها برای طراحی سایت شما ارزش افزوده ایجاد می کند و به ظاهر و احساس سایت جلوه می بخشد، بلکه برای جلب نظر و حیرت بازدیدکنندگان و نگه داشتن آنها برای مدت بیشتر در سایت کمک می کند .

تاریخ : 1400/03/29  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت الهام بخش ; سایت wisr را ببینید

در این بخش بصورت دوره ای جدیدترین وب سایت ها که از بروز ترین روندهای طراحی سایت استفاده می کنند معرفی می نماییم . در این پست طراحی سایت wisr را مورد توجه قرار داده ایم امید وارم از دیدن رابط کاربری و تعامل سایت طراحی شده لذت ببرید و برای کارهای اینده الهام بگیرید

تاریخ : 1400/03/27  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

10 افزونه افترافکت برای طراحان UI

After Effects به یکی از کاربردی ترین ابزارها برای طراحی و نمونه سازی انیمیشن برای پروژه های تعاملی تبدیل شده است. اما AE ابزاری پیچیده با هزاران ویژگی برای یادگیری است. خوشبختانه افزونه ها ، ابزارها و برنامه های کاربردی بسیاری برای سرعت بخشیدن به گردش کار ، مدیریت زمان ومواجه شدن با پیچیدگی های انیمیشن وجود دارد.

تاریخ : 1400/03/27  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

طرح ها و ابزارهای ایجاد وب پالت رنگی بروز در طراحی سایت

جدیدترین روندهای طراحی وب ، رقابت شدید بین رنگ و تایپوگرافی را برای تسلط بر تجربه بصری کاربران نشان داده است. پالت های رنگی براق و پرشور هیجان انگیز هستند ... ، رنگ و تحرک احساس را تحریک می کنند و کیفیت سایت طراحی شده را فراتر از سادگی بصری می برد.

تاریخ : 1400/03/26  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

7 مهارت که یک طراح سایت در سال 1400 برای پیشرفت نیاز دارد

طراحی وب یک زمینه در حال پیشرفت است. آن دسته از حرفه ای ها که مدت زیادی در صنعت بوده اند شاهد عرضه محصولات جدید و بیشتر بوده اند ، ایده های بیشتر نوید رشد بیشتری از سایر صنایع را در طراحی سایت ایجاد کرده است.

تاریخ : 1400/03/25  

 

بخوانید

وبلاگ طراحی سایت

طراحی تجربه کاربری با طراحی وب سایت پایان نمی یابد

طراحی UX با وب سایت شما پایان نمی یابد طراحی تجربه کاربری چیزی است که بیشتر ما با وب سایت های آن ارتباط برقرار می کنیم. اما باید طراحی تجربه کاربری را فراتر از وب سایت گسترش دهیم.

تاریخ : 1400/03/24  

 

بخوانید
قالب ساخت وبلاگ در گوگل. گروه مهندسی سه سوت وب این اطمینان را به شما می دهد تا طراحی سایت بلاگ شما را کاملا. حرفه ای و مطابق با نیاز شما و آماده ارائه هر گونه مشاوره در ... وبلاگ چیست ؟ تفاوت وب سایت و وبلاگ در چیست ؟ شباهت های وبلاگ و وب سایت : معمولا بلاگر ها دستورالعمل ها ، تصویر و محتوای سایت را درنتایج گوگل برجسته می کنند تا ... مرورگر Blisk ویژه طراحان سایت ... تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟ آموزش طراحی سایت، آموزش سئو، آموزش وردپرس، طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی وب، بهینه سازی وب سایت، سئو، بهینه سازی موتورهای جستجو. تفاوت وبلاگ و طراحی سایت | نونگار پردازش در طراحی سایت و طراحی پرتال هیچ قانون همه گیری وجود ندارد،لیکن ۴ تفاوت اساسی میان این دو وجود دارد: فرمت(شکل)، نرم افزار، شخصیت و جامعه. بهترین سایت های ساخت وبلاگ رایگان - راه اندازی و ساخت وبلاگ میتونه یکی از بهترین راه ها برای ایجاد صفحه در اینترنت باشه. البته وبلاگ مثل وب سایت نمیتونه مفید باشه و برای معرفی ... وبلاگ و مقالات طراحی سایت و طراحی وب وبلاگ کاسپید شامل آرشیو آخرین مقلات طراحی سایت, بهینه سازی سایت, طراحی اپلیکیشن موبایل, بازاریابی اینترنتی و افزایش ترافیک وب سایت می باشد. ارتقای وبلاگ به وب سایت | طراحی سایت دارکوب وبلاگ و وب سایت ها ابزارهایی برای به اشتراک گذاشتن محتوا و بازاریابی در فضای اینترنت هستند. هر دوی آن ها امکانات متنوعی دارند که تا حدی با هم مشترک اند. به طور ... وبلاگ یا بلاگ چیست؟ - طراحی سایت,طراحی وب سایت فروشگاهی وبلاگ یک صفحه وب می باشد که معمولا به صورت کوتاه و خلاصه تهیه می شود و مطالب اغلب به ترتیب زمانی که منتشر شده اند، مرتب می شوند. همانند صفحات مجلات و یا ... تفاوت میان طراحی وب سایت و طراحی قالب وبلاگ - اینتن بسیاری از مردم برای کسب و کار خود یا حتی برای استفاده شخصی اقدام به طراحی وب سایت برای خود کرده اند. بسیاری دیگر هم از وبلاگ استفاده می کنند. اما مسئله ... هزینه و نرخ طراحی سایت - وبلاگ گرین وب این امکانات شامل ماژول مدیریت خبر ها، مدیریت مقاله ها، وبلاگ، نظرسنجی و هم چنین آمار تفکیکی مطلب های سایت است. حال با برآورد هزینه ی امکانات ذکر شده، قیمت طراحی ... درباره وبلاگ وبلاگ طراحی سایت رادکام بلاگ. صفحه نخست · تماس با وبلاگ · درباره وبلاگ. وبلاگ طراحی سایت رادکام. اخبار، مطالب، رویدادهای خدمات و توسعه طراحی سایت رادکام ... طراحی سایت وبلاگ یکی دیگر از خدماتی است که سایت سازی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. طراحی سایت در چند سال اخیر از استقبال بسیار ... وبلاگ بهتر است یا وب سایت | آموزش طراحی سایتhttps://www.armanweb.net › weblog-... Translate this page Khordad 8, 1396 AP — تفاوت و برتری طراحی سایت و وبلاگ رایگان. ... پس همیشه بایستی محتوا و مطالب مناسبی در وب سایت و یا وبلاگ خود منتشر کنید تا به جذب مخاطب ... معرفی بهترین سیستم وبلاگ دهی برای طراحی سایت و فروشگاه یکی از بهترین سیستم های وبلاگدهی کاملا حرفه ای را که تا حالا دیدم اسمش وبلاگ دات کام دات کو به ادرس می باشد. وبزی: طراحی وب سایت و ساخت سایت آنلاین | سایت ساز رایگان ... چند کلیک. با سایت ساز وبزی به آسانی سایت دلخواهتان را بسازید. یک قالب را انتخاب و با سلیقه خودتان طراحی کنید. همینک شروع به ساخت سایت خودتان کنید! ... به سایت خودتان وبلاگ اضافه کنید و یا فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید​. طراحی سایت ساناتک | طراحی سایت - تعریف وب سایت و وب لاگ و چگونه می توانم یک وبلاگ یا وبسایت اختصاصی داشته باشم؟ وقتی سوار تاکسی می شوید، هنگامی که در پیاده روهای شهر قدم می زنید یا زمانی که در ... نکات کلیدی در طراحی سایت شخصی | اگر می‌خواهید سایت شخصی الان وبلاگ جدیدی راه اندازی کردم. این پستت رو که خوندم حساب کردم سه سال و سه ماه از نوشتن در بلاگ بیان و وردپرس می‌گذره و احساس می‌کنم پیشرفت چندانی در فضای وب​ ... چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟ - مدیر وب آموزش طراحی قالب وبلاگ از نظر بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستران اهمیت چندانی ندارد و معتقدند که یک وبلاگ‌نویس به چنین اطلاعاتی نیاز ندارد. بررسی مسیر یک ... استفاده از وبلاگ های معروف یا طراحی سایت! تفاوت وبلاگ و وب از ما سوالات زیادی پرسیده می شود مثل استفاده از وبلاگ های معروف یا طراحی سایت اختصاصی تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست ما در این مقاله می خواهیم ... مزایا و تاثیر وبلاگ در طراحی سایت بر سئو و برندینگ - ایران وبر یکی از مواردی که من در بسیاری از مواقع به مشتری ها و شرکت ها در مش. اوره های اختصاصی پیشنهاد می کنم، بخش وبلاگ می باشد. این که بلاگ در سایت شما چه مزیتی دارد و ... آموزش طراحی و ساخت وبلاگ و سایت - بلاگ- تلاش نت طراحی وبلاگ مشابه طراحی سایت است. امروزه تقریباً همه شرکت ها دفاتر ، موسسات و حتی افراد حداقل یک وبسایت دارند که خدمات را در این سایت ها ارائه می ... کاربرد های وبلاگ چیست؟ - آموزش و مقالات، آموزش طراحی وب سایت وبلاگ طراحی سایت. در این قسمت می توانید از آخرین مقالات و پست های مربوط به فناوری اطلاعات و تکنولوژی کامپیوتر باخبر شوید. همچنین در صورت نیاز می توانید با ... 25 سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو (واقعی) | مدیریو خیلی از سایت های ساخت وبلاگ دارای سیستم های مدیریتِ وبلاگ نامنظم و غیر حرفه ای هستند که به شدت باعث نارضایتی کاربران میشود. اما سعی شد در این انتخاب، فقط ... وبلاگ - طراحی سایت | طراحی سایت ارزان | طراحی وب سایت نرخ پرش این اطلاع را به گوگل می دهد که کاربر بعد از جستجوی عبارت مورد نظر خود، وارد یکی از وب سایت هایی می شود که بلافاصله از آن خارج می شود و این ... راهنمای وبلاگ نویسی و استفاده از خدمات سایت BlogFa :: بلاگفا یک ابزار رایگان برای ساخت و مدیریت وبلاگ است. پیاده سازی و طراحی سایت شخصی (وبلاگ) | دیمادی طراحی سایت شخصی به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک حرفه‌ای در صنعت خود جای بگیرید، همچنین با استفاده از سئو در نتایج برتر گوگل دیده شوید. طراحی سایت، طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت وب‌رمز طراحی سایت شرکت وب‌رمز: خدمات طراحی سایت اختصاصی با وردپرس و پایتون، طراحی وب سایت تهران با جلسه و مشاوره رایگان - تماس بگیرید: 22139202-021 | وب رمز. طراحی سایت شما | ساخت وب سایتی جذاب، کامل و حرفه‌ای | نوین طراحی یک وب سایت اختصاصی فوق العاده، سئو شده و واکنش گرا 2. راه اندازی یک سایت از پیش آماده ... در وبلاگ نوین بیشتر دربارۀ طراحی سایت بخوانید. گرافیک وب ... چک لیست کامل طراحی سایت وردپرسی - وبلاگ برتینا — در این مقاله لیست 17 مورد از کارهایی که باید قبل از طراحی سایت ، در طول پروژه و در زمان تحویل سایت وردپرسی به مشتری بررسی کنیم را برایتان ... وبلاگ متا - وبلاگ طراحی سایت و سئو - متا وبلاگ اخبار طراحی سایت و معرفی جدیدترین قالب های تجاری طراحی سایت - اخبار جدید سئو و مارکتینگ - آموزش سئو و طراحی سایت. Web Design. 

Privacy Preference Center